TUDÁSTÁR

A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
Milyen módszerekkel lehet országot választani a nemzetközi terjeszkedéshez? Milyen kihívásokkal jár a termék lokalizációja és adaptációja a nemzetközi terjeszkedés során?
Starting up – Vezetők és alapítók – Társalapítók
Miért alakulnak ki konfliktusok az alapítók között? Milyen problémákat okozhatnak ezek a konfliktusok? Hogyan lehet a konfliktusokat a startup javára fordítani?
Starting up – Csapat és szervezet – Bevezetés
Miért fontos a csapatmunka egy startupban? Hogyan lehet jól felépíteni egy csapatot? Milyen fontosabb tapasztalatok vannak a csapatvezetés területén?
Starting up – Fejlesztés – A félelem
Mi befolyásolja egy szoftverfejlesztő cég sikerességét? Milyen tényezők határozzák meg egy programozó hatékonyságát és értékteremtését? Hogyan lehet növelni egy szoftverfejlesztő cég hatékonyságát?
Starting up – Fejlesztés – Lean
Hogyan érheti el egy startup a Toyota sikerét? Mi a hatékony problémamegoldás kulcsa? Hogyan lehet javítani egy szervezet hatékonyságát?
Starting up – Marketing csatornák – Marketing csatornák
Miért fontos a marketing és a termékfejlesztés összekapcsolása? Mit jelent a growth hacking és mi a példája? Melyek a sikeres marketingstratégia kulcstényezői?
Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell
Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója? Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni? Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?
Starting up – Pénz – Bevezető
Mi a jó és rossz pénz? Hogyan alakul a méretgazdaságosság a cég különböző szakaszaiban? Mik azok a pénzügyi mutatók, amikkel önmagunkat kiértékelhetjük?
Nincs több bejegyzés.