TUDÁSTÁR

Starting up – Pénz – Helyünk a supply chain-ben
Hogyan sikerült a modellváltás? Miért volt fenntarthatatlan az eredeti modell? Mit tettek a váltáshoz?
Starting up – Fejlesztés – Bevezetés
Mi nem működik a fejlesztésben? Miért alakultak ki az agilis módszertanok? Mitől hatékony a fejlesztés?
Starting up – Marketing csatornák – Marketing csatornák
Miért fontos a marketing és a termékfejlesztés összekapcsolása? Mit jelent a growth hacking és mi a példája? Melyek a sikeres marketingstratégia kulcstényezői?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfél élmény
Milyen szerepe van ma a marketingnek egy vállalat életében? Hogyan függ össze a marketing fókusza egy cég ügyfélkörével? Hogyan lehet hosszú távon sikeres egy cég?
Tőkebevonás – Term Sheet – Kérdések
Mire kell felkészülnünk, ha befektetővel dolgozunk együtt? Milyen buktatókkal járhat a befektetőcég vezetőváltása? Milyen hibákat követhetünk el a befektetőkkel kötött szerződéseinkben?
Tőkebevonás – Tervek és matek – Pitch deck
Mi a pitch deck és mire való? Mi a szöveges üzleti terv és mikor, milyen terjedelemben kell elkészíteni? Mire érdemes figyelni a pitch deck és az üzleti terv elkészítésekor?
Tőkebevonás – Tervek és matek – Befektetési formák
Miért előnyös a konvertálható kölcsön? Mik a kockázatai a konvertálható kölcsönnek? Miért fontos a befektetőknek minél több jogot és garanciát beépíteni a szerződésbe?
Tőkebevonás – Tervek és matek – A cégérték illúzió
Miért illúzió a cégérték? Mit vár el cserébe a befektető az általa nyújtott pénzügyi támogatásért? Ki irányítja és felelős a cég működéséért valójában?
Tőkebevonás – Tervek és matek – Likvidációs preferencia
Hogyan maximalizálható az alapítói részesedés? Hogyan alkudozunk a befektetővel? Felkészülés a tőkeemelésre?
Nincs több bejegyzés.