TUDÁSTÁR

Product-market fit
Miért fontos a skálázhatóság a startup vállalkozások számára? Hogyan befolyásolja egy startup sikerpotenciálját az ötlet védhetősége és a piacra való belépés korlátai?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Sikeres és sikertelen stratégiák
Milyen gyakori hiba a startupok partnerválasztási folyamatában? Miért fontos a startupok számára, hogy alaposan megvizsgálják a potenciális piacok érettségét és kínálatuk relevanciáját?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Út az osztalékig
Milyen új üzletágat nyitott a tulajdonos a partikellék kereskedelem mellett? Miért fontos a tulajdonos számára az osztalékfizetés?
Starting up – Vezetők és alapítók – Társalapítók
Miért alakulnak ki konfliktusok az alapítók között? Milyen problémákat okozhatnak ezek a konfliktusok? Hogyan lehet a konfliktusokat a startup javára fordítani?
Starting up – Vezetők és alapítók – Kérdések
Hogyan lehet sikeresen együttműködni startup alapítóként? Mikor és hogyan érdemes vezetőt választani egy startupban? Mi a kapcsolat a startupok túlélési rátája és az alapítói együttműködés között?
Starting up – Ötlettől termékig – A nagy kép
Milyen finanszírozási lehetősége van egy startupnak? Hogyan befolyásolja a finanszírozás a irányítást? Hogyan kombinálható a finanszírozás függetlenség megőrzésével?
Starting up – Csapat és szervezet – Csapatjáték
Miért fontos a stratégiai irányra való fókuszálás egy startup számára? Miért nehéz a stratégiai irányra fókuszálni? Mit tehet egy startup vezetése, hogy stratégiai irányukra fókuszáljanak?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Nincs több bejegyzés.