TUDÁSTÁR

Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Ötlettől termékig – Jó ötlet, rossz ötlet
Miért buknak el olyan sokan startupok? Mik a sikeres startupok legfontosabb jellemzői? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Ötlettől termékig – A nagy kép
Milyen finanszírozási lehetősége van egy startupnak? Hogyan befolyásolja a finanszírozás a irányítást? Hogyan kombinálható a finanszírozás függetlenség megőrzésével?
Starting up – Ötlettől termékig – Bevezető
Hogyan lett Petya sikeres vállalkozó? Hogyan épül fel a Starting Up! tanfolyam? Hogyan segít ez most már startupokat?
Starting up – Csapat és szervezet – Teljesítmény kényszer
Miért olyan megterhelő a startupok vezetése? Hogyan élik meg a startup vezetői ezt a helyzetet? Hogyan lehet reális célokat kitűzni egy startupban?
Starting up – Vezetők és alapítók – A Jolly Joker energia
Miért nehéz döntés a delegálás a vezetőknek? Miért fontos mégis delegálni? Milyen veszélyei vannak a delegálásnak?
Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell
Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója? Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni? Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?
Starting up – Az ügyfél – Kérdések
Hogyan segítheti és akadályozhatja a pozitív hálózati hatás egy startup növekedését? Mit tehet egy új cég annak érdekében, hogy kilépjen a pozitív hálózati hatás csapdájából? Miként lehet legyőzni egy domináns piaci szereplőt?
Starting up – Pénz – Méretgazdaságosság
Hogyan lehet egy vállalkozás növekedését fenntartható módon finanszírozni? Miért kerülnek nehéz helyzetbe az oktatási vállalkozások és a franchise hálózatok? Mitől függ egy nemzetközi vállalat központjának fenntarthatósága?
Starting up – Pénz – Bevezető
Mi a jó és rossz pénz? Hogyan alakul a méretgazdaságosság a cég különböző szakaszaiban? Mik azok a pénzügyi mutatók, amikkel önmagunkat kiértékelhetjük?
Nincs több bejegyzés.