TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Tudatos partnerválasztás
Milyen módszert alkalmaznak a startupok az ideális partner kiválasztására a nemzetközi piacokon? Melyek azok a kulcsfontosságú szempontok, amelyeket figyelembe vesznek a potenciális partnerek értékelésekor?
AI, mint üzlet – Petya
Hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és az emberek öndefinícióját? Hogyan reagálnak a munkavállalók az automatizáció és az AI bevezetésére a munkahelyeken? Hogyan befolyásolja a generatív modellek terjedése az üzleti modelleket és a személyes brand építését?
AI eszközök – Andris
Melyik plugin segít videók szövegének összefoglalásában? Milyen előnyöket nyújtanak aChatGPT és a Midjourney rendszerek. Milyen eszközzel lehet automatikusan kódot generálni és képeket módosítani a programozás során?
AI – Petya
Milyen etikai kihívások merülhetnek fel a mesterséges intelligencia modellek kialakítása és használata során? Mi a token limit és hogyan befolyásolja az AI beszélgetéseket? Hogyan lehet egy nagy mesterséges intelligencia modellt specifikusan egy adott üzletmenetre szabni?
Marketing – Andris
Mik a legnagyobb kihívások a projektek során, és hogyan küzdjük le? Milyen stratégiát használjunk a sajtó figyelmének felkeltésére? Miért lehet sikeres egy nem hagyományos marketing stratégia?