TUDÁSTÁR

Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A pénz nem minden: Az igazi motivációs tényezők a munkahelyen
Miért nem tekinthető a fizetés hosszú távú motivációs tényezőnek a munkavállalók megtartása szempontjából? Melyek a Herzberg modell szerinti higiéniás és motivációs tényezők, és hogyan hatnak ezek a munkavállalók motivációjára?
Megoldások a fluktuáció kezelésére
Milyen módszert javasolt a gyors üzleti növekedés során fellépő fluktuáció kezelésére? Milyen szervezetfejlesztési modell létezik a munkaerő megtartásának kihívásainak kezelésére?
A marketing és a build in public határai
Mi a Build in Public stratégia lényege? Hogyan segíti a Build in Public módszer a termékfejlesztési folyamatot?
Vezetői viselkedés és teljesítmény
Miért kulcsfontosságú a vezetői viselkedés a szervezeti kultúra alakításában? Milyen következményei vannak a teljesítményelvárások és -célok hiányának egy szervezetben?
Vezetői szerepek és szervezeti hatékonyság
Miért alakul ki gyakran mikromanagement a vállalatoknál? Hogyan befolyásolja a vezetők és munkatársak szerepének elmosódása a vállalati hatékonyságot? Milyen szerepet játszik a politikai agilitás és a stratégiai gondolkodás a vezetői pozíciókban?