TUDÁSTÁR

Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Út az osztalékig
Milyen új üzletágat nyitott a tulajdonos a partikellék kereskedelem mellett? Miért fontos a tulajdonos számára az osztalékfizetés?
Fundraising Playbook – Startup Hungary
Milyen szerepet játszik a Startup Hungary a magyar startup ökoszisztémában? Miért nem érdemes a magyar startupoknak kizárólag a helyi piaci realitásokhoz igazodniuk? Mikor érdemes egy startupnak pénzt bevonnia?
Finanszírozás, exit, cégérték – Peták
Milyen tényezők befolyásolják a külső tőke bevonásának hatékonyságát egy vállalkozás számára? Melyik finanszírozási forma a legmegfelelőbb egy gyorsan növekvő vállalkozás számára? Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni egy befektető kiválasztásakor?
100 nap startup – Amikor nem érdemes
Miért nem jó kisebb cégnek a kockázati tőke? Különbözik a kockázati tőkések és kisvállalkozók szemlélete? Mik a kisebb cégek kockázati tőke alternatívái?
100 nap startup – Mi is az a VC?
Hogyan működik a kockázati tőkestruktúra? Kik a legfontosabb szereplők egy VC alapban? Milyen céllal és milyen időtávra fektetnek be a kockázati tőkések?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Osztozás – Kérdések
Hogyan kezeljük a különböző kockázatvállalási hajlandóságot az alapítók között? Miből lesz jó vezető, és hogyan építsünk jó csapatot? Mit tegyünk, ha egy vezető túl sok feladatot lát el - túl sok szerepet tölt be?
Kilövés tanfolyam – Működés – Jog, könyvelés, admin
Miért érdemes adminisztrációs segítséget alkalmazni? Mikor érdemes adminisztrációs segítséget felvenni? Milyen adminisztrációs segítséget érdemes választani?
Kilövés tanfolyam – Működés – Fizetés, csapat
Hogyan építsünk fel egy hatékony csapatot? Milyen foglalkoztatási formákat érdemes használni egy cégnél? Mire érdemes odafigyelni a különböző foglalkoztatási formák esetén?
Kilövés tanfolyam – Működés – Fizetés, csapat – Kérdések
Mit tegyünk, ha fel akarják vásárolni a céget? Mikor érdemes alkalmazottakat felvenni? Kiket érdemes alkalmazottként megtartani?
Nincs több bejegyzés.