TUDÁSTÁR

A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
Hogyan azonosítsd és teszteld a lehetőségeidet a következő termékmozgáshoz? Miért és hogyan kell a megoldások helyett a lehetőségeket priorizálni? Mik a feltételezések és hogyan térképezd fel őket?
Vállalkozói mintázatok és tanulságok
Milyen szempontok alapján döntenek a korai fázisú befektetők egy startup alapítójába való befektetés mellett? Melyik alapítói hozzáállás jelenti a legnagyobb kockázatot a startup sikeressége szempontjából?
A startupok kockázata és sikeres vállalkozóvá válás
Milyen alapvető kritériumok alapján ítélhető meg egy startup vállalkozás sikerpotenciálja? Miért fontos, hogy egy startup ötlet időszerű megoldást nyújtson a jelenlegi vagy jövőbeli problémákra?
Motiváció és fejlődés
Mi motiválja folyamatosan a sikeres vállalkozókat új projektbe való belevágásra és kihívások keresésére? Hogyan járul hozzá egy vállalkozó a fiatal generációk fejlesztéséhez és inspirálásához?
Vezetői küldetés és a fiatalok inspirálása
Milyen szerepet játszik Balogh Levente a fiatal generációk képzésében és motiválásában? Hogyan építette fel Balogh Levente a Szentkirályi márkát, és mi volt ennek a siker kulcsa?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
A marketing és a build in public határai
Mi a Build in Public stratégia lényege? Hogyan segíti a Build in Public módszer a termékfejlesztési folyamatot?
A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
Mit tanultunk Petya brandjének építése közben? Hogyan építhetsz énmárkát a zéróról indulva? Hogyan viszonyulj az öndicsérethez és az önpromócióhoz?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Nincs több bejegyzés.