TUDÁSTÁR

Vállalkozói mintázatok és tanulságok
Milyen szempontok alapján döntenek a korai fázisú befektetők egy startup alapítójába való befektetés mellett? Melyik alapítói hozzáállás jelenti a legnagyobb kockázatot a startup sikeressége szempontjából?
A startupok kockázata és sikeres vállalkozóvá válás
Milyen alapvető kritériumok alapján ítélhető meg egy startup vállalkozás sikerpotenciálja? Miért fontos, hogy egy startup ötlet időszerű megoldást nyújtson a jelenlegi vagy jövőbeli problémákra?
Motiváció és fejlődés
Mi motiválja folyamatosan a sikeres vállalkozókat új projektbe való belevágásra és kihívások keresésére? Hogyan járul hozzá egy vállalkozó a fiatal generációk fejlesztéséhez és inspirálásához?
Vezetői küldetés és a fiatalok inspirálása
Milyen szerepet játszik Balogh Levente a fiatal generációk képzésében és motiválásában? Hogyan építette fel Balogh Levente a Szentkirályi márkát, és mi volt ennek a siker kulcsa?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Sikeres és sikertelen stratégiák
Milyen gyakori hiba a startupok partnerválasztási folyamatában? Miért fontos a startupok számára, hogy alaposan megvizsgálják a potenciális piacok érettségét és kínálatuk relevanciáját?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Nincs több bejegyzés.