TUDÁSTÁR

100 nap startup – Avatárok
Milyen kihívásokkal nézhet szembe egy startup vállalkozás, amikor nemzetközi piacra lép? Hogyan használták az avatárokat a CodeBerry-nél? Mi történik az avatárokkal, amint egy startup eléri a kritikus tömeget az új piacon?
Starting up – Vezetők és alapítók – A tanulás ára
Hogyan lehet valakiből vezető? Miért fontos a vezető személyes fejlődése egy cég sikerességéhez? Mennyi idő kell egy startupnak, hogy mélyen megértse a piacát?
Starting up – Vezetők és alapítók – A vezető szerepe
Mik a vezető legfőbb feladatai egy startupban? Milyen készségekre és képességekre van szüksége egy startup vezetőnek? Hogyan lehet tanulni a hibákból?
Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Csapat és szervezet – Kérdések
Érdemes-e publikussá tenni a fizetéseket növekvő cégeknél? Kontrollra vagy a bizalomra érdemes-e inkább építeni a szervezetet? Miért fontos a nyílt kommunikáció a cégeken belül?
Starting up – Vezetők és alapítók – Bevezető
Mi a vezető szerepe egy cég sikerében? Hogyan függ össze a vezető és az alapítók szerepe? Hogyan lehet a tanulásból a legtöbbet kihozni?
Starting up – Miértek – De miért?
Mi a locus of control és hogyan befolyásolja a vállalkozói sikert? Miért fontos a belső locus of control egy vállalkozó számára? Milyen veszélyekkel járhat egy túl erős belső locus of control?
100 nap startup – Content gyártás
Milyen szerepe van a tartalomgyártásnak egy kezdő vállalkozás elindításakor? Hogyan lehet olcsón tartalmat gyártani és elérni a célközönséget? Mire kell figyelni a videók készítésekor?
100 nap startup – Trollok
Hogyan kezeljük a negatív, trollkodó kommenteket? Milyen platformokon milyen reakciókra számíthatsz? Miért fontos válaszolni a hozzászólásokra?