TUDÁSTÁR

Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
Hogyan érte el Egerszegi Krisztián, hogy ne az operatív vezetésben vegyen részt, és milyen változásokat hozott ez a cég működésében? Mi az az egy dolog, amiben a magyar kisvállalkozók gyakran hibáznak, és ami visszatartja őket a sikertől?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?