TUDÁSTÁR

AI, mint üzlet – Petya
Hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és az emberek öndefinícióját? Hogyan reagálnak a munkavállalók az automatizáció és az AI bevezetésére a munkahelyeken? Hogyan befolyásolja a generatív modellek terjedése az üzleti modelleket és a személyes brand építését?
AI – Petya
Milyen etikai kihívások merülhetnek fel a mesterséges intelligencia modellek kialakítása és használata során? Mi a token limit és hogyan befolyásolja az AI beszélgetéseket? Hogyan lehet egy nagy mesterséges intelligencia modellt specifikusan egy adott üzletmenetre szabni?
Personal brand, content – Maja & Petya
Miért fontos, hogy egy személyes márka összhangban legyen az egyén valósággal és önazonosságával? Hogyan befolyásolja a személyes márkázás a közönség és az ügyfelek döntéseit?
Marketing – Petya
Miért fontos, hogy egy cég neve és brandje összhangban legyen a cég által képviselt értékekkel és az ügyfelek elvárásaival? Hogyan befolyásolhatja egy rosszul megválasztott név vagy brand a cég hosszú távú sikerét és ügyfélbizalmát?
Marketing – Andris
Mik a legnagyobb kihívások a projektek során, és hogyan küzdjük le? Milyen stratégiát használjunk a sajtó figyelmének felkeltésére? Miért lehet sikeres egy nem hagyományos marketing stratégia?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Weboldal – Kérdések
Mennyi időbe telik egy weboldal elkészítése? Milyen nehézségei vannak az egyedi webfejlesztésnek? Mely platformok alkalmasak webáruházak létrehozására?
Kilövés tanfolyam – Működés – Fizetés, csapat
Hogyan építsünk fel egy hatékony csapatot? Milyen foglalkoztatási formákat érdemes használni egy cégnél? Mire érdemes odafigyelni a különböző foglalkoztatási formák esetén?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek
Hogyan kategorizáljuk a költségeinket? Mi a különbség a fix és a változó költségek között? Hogyan befolyásolja a költségszerkezetünk a vállalkozásunk növekedését?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek – Kérdések
Mely költségek tartoznak a fix, és melyek a változó költségek közé? Hogyan változnak a változó költségek a vállalkozás bevételének függvényében? Milyen marketing költések számítanak fix, és milyenek változó költségnek?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR
Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben? Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek? Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Nincs több bejegyzés.