TUDÁSTÁR

Nemzetközi piacra lépés
Milyen pénzügyi, operatív és kulturális kihívásokkal szembesültünk a nemzetközi piacra lépés során, és milyen megoldásokat találtunk ezekre a kihívásokra? Hogyan választottuk ki, hogy melyik országba próbáljunk terjeszkedni?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Starting up – Ötlettől termékig – Validálás
Mi a validáció lényege startupok esetében? Hogyan validáljunk egy startup ötletet? Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Starting up – Ötlettől termékig – Innováció
Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból? Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt? Mi gátolja a startupok innovációs képességét?
Starting up – Fejlesztés – A félelem
Mi befolyásolja egy szoftverfejlesztő cég sikerességét? Milyen tényezők határozzák meg egy programozó hatékonyságát és értékteremtését? Hogyan lehet növelni egy szoftverfejlesztő cég hatékonyságát?
Starting up – Fejlesztés – Külső vagy belső csapat
Külső vagy belső szoftverfejlesztés? Melyik megoldás a legalkalmasabb egy startup számára? Milyen szempontokat kell mérlegelni a döntés során?
Starting up – Fejlesztés – Üzlet és fejlesztés
Miért fontos az üzleti és fejlesztői oldal együttműködése? Hogyan lehet összehangolni az üzleti és technológiai szempontokat? Hogyan biztosítható a fejlesztőcsapat zavartalan és hatékony munkája?
Starting up – Fejlesztés – Lean
Hogyan érheti el egy startup a Toyota sikerét? Mi a hatékony problémamegoldás kulcsa? Hogyan lehet javítani egy szervezet hatékonyságát?
Starting up – Fejlesztés – Bevezetés
Mi nem működik a fejlesztésben? Miért alakultak ki az agilis módszertanok? Mitől hatékony a fejlesztés?
Starting up – Az ügyfél – Bálnák
Mi a pozitív hálózati hatás és miért fontos egy vállalkozás számára? Hogyan lehet elérni a pozitív hálózati hatást?  Milyen lépések szükségesek a pozitív hálózati hatás kialakításához?
Nincs több bejegyzés.