TUDÁSTÁR

Starting up – Vezetők és alapítók – A vezető szerepe
Mik a vezető legfőbb feladatai egy startupban? Milyen készségekre és képességekre van szüksége egy startup vezetőnek? Hogyan lehet tanulni a hibákból?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfélmegtartás
Miért fontosak a belépési és kilépési korlátok egy vállalkozás sikerességéhez? Hogyan lehet alacsonyan tartani a belépési korlátokat? Miért igényel folyamatos odafigyelést az egyensúly megtalálása a két fajta korlát között?
Starting up – Pénz – Bevezető
Mi a jó és rossz pénz? Hogyan alakul a méretgazdaságosság a cég különböző szakaszaiban? Mik azok a pénzügyi mutatók, amikkel önmagunkat kiértékelhetjük?
Starting up – Fejlesztés – Kérdések
Miért előnyös egy szoftver modularitása? Milyen nehézségekkel jár egy szoftver technológiai újraírása? Hogyan lehet egyesíteni a régi és új technológiára épülő termékek előnyeit?
Starting up – Fejlesztés – A félelem
Mi befolyásolja egy szoftverfejlesztő cég sikerességét? Milyen tényezők határozzák meg egy programozó hatékonyságát és értékteremtését? Hogyan lehet növelni egy szoftverfejlesztő cég hatékonyságát?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Ki hogyan számol
Milyen filozófiákkal értékelhetik a befektetők egy céget? Mi a “Fail fast” filozófia lényege és miért fontos? Milyen buktatói lehetnek egy pénzügyi terv kidolgozásának és hogyan lehet őket elkerülni?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Kérdések
Miben hisznek a hazai befektetők? Hogyan lehet 5 évet tervezni? Mire jó a top-down tervezés?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Bevezetés
Miért van szükség pénzügyi tervre? Mire mutatnak egyedi közelítést? Miről beszélnek a stratégiai kamuzás kapcsán?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Miért kell üzleti terv
Mi az MRR és miért fontos? Melyek a legfontosabb mutatók egy SaaS cégnél? Miért nem skálázódik lineárisan a marketingköltség?
Nincs több bejegyzés.