TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Céges kommunikáció a közösségi médiában
Mi a Build in Public stratégia lényege, és hogyan segíthet a márkák hitelességének és transzparenciájának növelésében? Milyen módszerekkel vonhatják be aktívan a vállalatok az ügyfeleket a Build in Public stratégiájukba?
Út az osztalékig
Milyen új üzletágat nyitott a tulajdonos a partikellék kereskedelem mellett? Miért fontos a tulajdonos számára az osztalékfizetés?
A marketing és a build in public határai
Mi a Build in Public stratégia lényege? Hogyan segíti a Build in Public módszer a termékfejlesztési folyamatot?
Starting up – Csapat és szervezet – Fizetés, bónusz, motiváció
Hogyan motiválhatók a sales munkatársak egy startupban? Milyen tényezők határozzák meg a sales munkatársak motivációját? Miért fontos a sikerek megünneplése egy sales csapat esetében?
Starting up – Csapat és szervezet – Hiring and Firing
Kiket érdemes felvenni egy startupba?  Kiket érdemes bevonni a döntéshozatalba? Mi a teendő, ha kiderül, hogy egy felvett munkatárs mégsem válik be?
Starting up – Csapat és szervezet – Kérdések
Érdemes-e publikussá tenni a fizetéseket növekvő cégeknél? Kontrollra vagy a bizalomra érdemes-e inkább építeni a szervezetet? Miért fontos a nyílt kommunikáció a cégeken belül?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Nincs több bejegyzés.