Akadémia
Akadémia Tagság
Tudástár
Események
Tanfolyamok
Erdélyi Turbófeltöltés tanfolyam
Őszi Turbófeltöltés tanfolyam
AI tanfolyam
Angyalbefektető tanfolyam
Nyári Turbófeltöltés Cégvezetőknek v2
Kilövés tanfolyam
Erdélyi Angyalbefektető tanfolyam
Starting Up tanfolyam
Startupoknak
Launchpad
Pre-seed befektetés
Tudásprogram
Befektetőinknek
Startup befektetés
Portfóliónk
Rólunk
A csapat
Sajtó
Launchpad
Blog
Bejelentkezés
Regisztráció
Bejelentkezés
Regisztráció
Search for:
Akadémia
Akadémia Tagság
Tudástár
Események
Tanfolyamok
Erdélyi Turbófeltöltés tanfolyam
Őszi Turbófeltöltés tanfolyam
AI tanfolyam
Angyalbefektető tanfolyam
Nyári Turbófeltöltés Cégvezetőknek v2
Kilövés tanfolyam
Erdélyi Angyalbefektető tanfolyam
Starting Up tanfolyam
Startupoknak
Launchpad
Pre-seed befektetés
Tudásprogram
Befektetőinknek
Startup befektetés
Portfóliónk
Rólunk
A csapat
Sajtó
Launchpad
Blog
Bejelentkezés
Regisztráció
Search for:
TUDÁSTÁR
Népszerű keresések
Kategóriák
Nincs találat
További találatok
Starting up – Ötlettől termékig – Bevezető
Balogh Petya
Hogyan lett Petya sikeres vállalkozó? Hogyan épül fel a Starting Up! tanfolyam? Hogyan segít ez most már startupokat?
Starting up – Ötlettől termékig – Az ötlet helye
Balogh Petya
Miért nem elég egy jó ötlet egy startup sikeréhez? Milyen készségekre van szükség a startup sikeréhez? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Vezetők és alapítók – Kérdések
Balogh Petya
Hogyan lehet sikeresen együttműködni startup alapítóként? Mikor és hogyan érdemes vezetőt választani egy startupban? Mi a kapcsolat a startupok túlélési rátája és az alapítói együttműködés között?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Balogh Petya
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Balogh Petya
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Starting up – Az ügyfél – Bálnák
Balogh Petya
Mi a pozitív hálózati hatás és miért fontos egy vállalkozás számára? Hogyan lehet elérni a pozitív hálózati hatást? Milyen lépések szükségesek a pozitív hálózati hatás kialakításához?
Starting up – Az ügyfél – Bevezető
Balogh Petya
Hogyan bánjunk az ügyfelek által okozott nehézségekkel? B2B vagy B2C üzleti modellt válasszunk? Hogyan alakítsunk ki jó ügyfélélményt és ügyfélmegtartást?
Starting up – Pénz – Jó pénz és rossz pénz
Balogh Petya
Hogyan határozható meg egy cég skálázhatósága? Miért lehet egy startup kezdetben veszteséges? Hogyan válhat egy kis cég jövedelmezővé a méretgazdaságosság révén?
Starting up – Vezetők és alapítók – Delegálás
Balogh Petya
Miért kerül a vezérigazgatói feladatlista gyakran legutoljára a prioritások között? Mi vezet oda, hogy a vezető végül a beosztottai asszisztenseként működik? Mi a megoldás, mit kell tennie egy jó vezetőnek?
Starting up – Miértek – De miért?
Balogh Petya
Mi a locus of control és hogyan befolyásolja a vállalkozói sikert? Miért fontos a belső locus of control egy vállalkozó számára? Milyen veszélyekkel járhat egy túl erős belső locus of control?
Nincs több bejegyzés.