TUDÁSTÁR

Starting up – Vezetők és alapítók – Társalapítók
Miért alakulnak ki konfliktusok az alapítók között? Milyen problémákat okozhatnak ezek a konfliktusok? Hogyan lehet a konfliktusokat a startup javára fordítani?
Starting up – Ötlettől termékig – Validálás
Mi a validáció lényege startupok esetében? Hogyan validáljunk egy startup ötletet? Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Starting up – Ötlettől termékig – Innováció
Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból? Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt? Mi gátolja a startupok innovációs képességét?
Starting up – Csapat és szervezet – Bevezetés
Miért fontos a csapatmunka egy startupban? Hogyan lehet jól felépíteni egy csapatot? Milyen fontosabb tapasztalatok vannak a csapatvezetés területén?
Starting up – Fejlesztés – Külső vagy belső csapat
Külső vagy belső szoftverfejlesztés? Melyik megoldás a legalkalmasabb egy startup számára? Milyen szempontokat kell mérlegelni a döntés során?
Starting up – Fejlesztés – Üzlet és fejlesztés
Miért fontos az üzleti és fejlesztői oldal együttműködése? Hogyan lehet összehangolni az üzleti és technológiai szempontokat? Hogyan biztosítható a fejlesztőcsapat zavartalan és hatékony munkája?
Starting up – Fejlesztés – Lean
Hogyan érheti el egy startup a Toyota sikerét? Mi a hatékony problémamegoldás kulcsa? Hogyan lehet javítani egy szervezet hatékonyságát?
Starting up – Fejlesztés – Bevezetés
Mi nem működik a fejlesztésben? Miért alakultak ki az agilis módszertanok? Mitől hatékony a fejlesztés?
Starting up – Marketing csatornák – Marketing csatornák
Miért fontos a marketing és a termékfejlesztés összekapcsolása? Mit jelent a growth hacking és mi a példája? Melyek a sikeres marketingstratégia kulcstényezői?
Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell
Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója? Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni? Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?
Nincs több bejegyzés.