TUDÁSTÁR

Starting up – Vezetők és alapítók – Társalapítók
Miért alakulnak ki konfliktusok az alapítók között? Milyen problémákat okozhatnak ezek a konfliktusok? Hogyan lehet a konfliktusokat a startup javára fordítani?
Starting up – Ötlettől termékig – Jó ötlet, rossz ötlet
Miért buknak el olyan sokan startupok? Mik a sikeres startupok legfontosabb jellemzői? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Ötlettől termékig – Az ötlet helye
Miért nem elég egy jó ötlet egy startup sikeréhez? Milyen készségekre van szükség a startup sikeréhez? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Csapat és szervezet – Bevezetés
Miért fontos a csapatmunka egy startupban? Hogyan lehet jól felépíteni egy csapatot? Milyen fontosabb tapasztalatok vannak a csapatvezetés területén?
Starting up – Fejlesztés – Lean
Hogyan érheti el egy startup a Toyota sikerét? Mi a hatékony problémamegoldás kulcsa? Hogyan lehet javítani egy szervezet hatékonyságát?
Starting up – Marketing csatornák – Marketing csatornák
Miért fontos a marketing és a termékfejlesztés összekapcsolása? Mit jelent a growth hacking és mi a példája? Melyek a sikeres marketingstratégia kulcstényezői?
Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell
Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója? Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni? Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfél élmény
Milyen szerepe van ma a marketingnek egy vállalat életében? Hogyan függ össze a marketing fókusza egy cég ügyfélkörével? Hogyan lehet hosszú távon sikeres egy cég?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
Starting up- Miértek – Kivel dolgozom együtt?
Miért fontos a vezetőknek saját iroda? Miért kell a vezetőknek messzire látniuk? Miért fontos, hogy a vezető minél több feladatot delegáljon?
Nincs több bejegyzés.