TUDÁSTÁR

Starting up – Ötlettől termékig – Validálás
Mi a validáció lényege startupok esetében? Hogyan validáljunk egy startup ötletet? Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Starting up – Ötlettől termékig – Innováció
Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból? Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt? Mi gátolja a startupok innovációs képességét?
Starting up – Ötlettől termékig – Jó ötlet, rossz ötlet
Miért buknak el olyan sokan startupok? Mik a sikeres startupok legfontosabb jellemzői? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Ötlettől termékig – Az ötlet helye
Miért nem elég egy jó ötlet egy startup sikeréhez? Milyen készségekre van szükség a startup sikeréhez? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Pénz – Bevezető
Mi a jó és rossz pénz? Hogyan alakul a méretgazdaságosság a cég különböző szakaszaiban? Mik azok a pénzügyi mutatók, amikkel önmagunkat kiértékelhetjük?
Starting up – Fejlesztés – Kérdések
Miért előnyös egy szoftver modularitása? Milyen nehézségekkel jár egy szoftver technológiai újraírása? Hogyan lehet egyesíteni a régi és új technológiára épülő termékek előnyeit?
Starting up – Fejlesztés – A félelem
Mi befolyásolja egy szoftverfejlesztő cég sikerességét? Milyen tényezők határozzák meg egy programozó hatékonyságát és értékteremtését? Hogyan lehet növelni egy szoftverfejlesztő cég hatékonyságát?
Starting up – Az ügyfél – Bálnák
Mi a pozitív hálózati hatás és miért fontos egy vállalkozás számára? Hogyan lehet elérni a pozitív hálózati hatást?  Milyen lépések szükségesek a pozitív hálózati hatás kialakításához?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfél élmény
Milyen szerepe van ma a marketingnek egy vállalat életében? Hogyan függ össze a marketing fókusza egy cég ügyfélkörével? Hogyan lehet hosszú távon sikeres egy cég?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?