TUDÁSTÁR

A tehetség és az emberi erőforrás jövője
Hogyan lehet a toborzási folyamatot a vállalati célokkal összehangolni? Milyen módszerekkel azonosíthatók a szervezeti hiányosságok a hatékony toborzás érdekében? Milyen szempontok alapján döntsünk a toborzás során prioritást élvező szerepkörökről?
Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?