TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások
Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot? Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során? Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?
100 nap startup – Ötletek validálása
Hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet? Milyen lépésekből áll a validálási folyamat? Miért elengedhetetlen a validálás egy startup számára?
100 nap startup – Trollok
Hogyan kezeljük a negatív, trollkodó kommenteket? Milyen platformokon milyen reakciókra számíthatsz? Miért fontos válaszolni a hozzászólásokra?