Lecke 16 / 19

100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el, Ingyenes regisztrációval érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot?
  • Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során?
  • Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Angol nyelvű kommunikáció már az elejétől, hogy később könnyebb legyen a nemzetköziesedés.
  • HQ felállítása az egész céget érintő feladatokra; helyi csapatok az adott országra jellemző tevékenységekre.
  • Számítani kell a termékfejlesztés lassulására a fordítások és ellenőrzések miatt. A kiadás hosszú folyamat.
  • Megfelelő, nemzetközi tapasztalattal rendelkező könyvelő kiválasztása elengedhetetlen.
  • A nemzetközivé válás sok kihívással jár, de felkészüléssel sikerre vihető.
  • Minél korábban kezdjük, annál könnyebb. Időre és türelemre lesz szükség.
  • Kitartással az eredmény nem maradhat el.

Nemzetközi piacra lépés

Egy startup útja a nemzetközi piacra lépésig izgalmas és kihívásokkal teli. A kezdeti fázisban a cég általában a hazai piacon működik, ahol a csapat megpróbálja felépíteni és megerősíteni a termékét vagy szolgáltatását. Ahogy a cég növekszik és fejlődik, eljön az idő, hogy kiterjesztheti tevékenységét más országokra is.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el, Ingyenes regisztrációval érhető el illetve Portfólió cégeknek érhető el.