Lecke 15 / 19

100 nap startup – Kulcsszókutatás

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Ingyenes regisztrációval érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan használhatjuk a Google eszközeit piackutatásra?
  • Mire érdemes figyelni a nemzetközi terjeszkedés során?
  • Miért elengedhetetlen a startupok számára a piackutatás?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Piackutatási szakértő segítsége a Google acceleratorprogramban.
  • A Google Ads Keyword Planner segítségével elemeztük a keresési adatokat és trendeket.
  • 20-30% növekedés esetén érdemes piacra lépni; 30% felett gyors növekedés várható.
  • A hirdetési árak piacokként eltérőek, Magyarországon olcsóbb.
  • Alapos piackutatás elengedhetetlen új piacra lépéshez és optimalizáláshoz.
  • A Google eszközei remek lehetőséget kínálnak a piackutatáshoz.
  • Időigényes, de hasznos; segíti a felkészülést és a buktatók elkerülését.
  • Nemzetközi terjeszkedést támogat.

Piackutatás a Google eszközeivel

Hogy egy cég jobban megértse a piaci lehetőségeket és a célcsoport igényeit, gyakran végez piackutatást. Első lépésként fontos azonosítani, hogy egyáltalán kik a célcsoportunk és mik a problémáik. Ez kell ahhoz, hogy olyan terméket vagy szolgáltatást fejlesszünk, ami kielégíti az ő igényeiket. A versenytársak és piaci lehetőségek elemzése szintén kiemelten fontos. Azonosítani kell a főbb versenytársakat, megérteni, milyen termékeket vagy szolgáltatásokat kínálnak, valamint felmérni a piaci részesedésüket. Emellett érdemes olyan piaci lehetőségeket keresni, amelyek kihasználhatók a versenytársak által nem fedezett szegmensek vagy piaci rések révén.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el, Akadémia Pro Tagsággal érhető el illetve Ingyenes regisztrációval érhető el.