Akadémia
Akadémia Tagság
Tudástár
Események
Partnereink ajánlatai
Tanfolyamok
AI tanfolyamok
AI tanfolyam vezetőknek
AI Pro tanfolyam
Turbófeltöltés tanfolyamok
Tavaszi Turbófeltöltés tanfolyam
Nyári Turbófeltöltés Cégvezetőknek v2
Erdélyi Turbófeltöltés tanfolyam
Angyalbefektető tanfolyam
Online tanfolyamok
Kilövés tanfolyam
Starting Up tanfolyam
Startupoknak
Launchpad
Pre-seed befektetés
Tudásprogram
Befektetőknek
Startup befektetés
Portfóliónk
Befektetői információ
Alapinformációk
Alapszabály
Testületi ügyrendek
Információs dokumentum
Szabályzat
Archívum
Társaságirányítás
Közzététel
Közgyűlési információk
Rendkívüli tájékoztatások
Tulajdonosi bejelentések
Egyéb tájékoztatás
Alaptőke nagysága, tulajdonosi struktúra
Pénzügyi jelentések
Beszámolók
Rólunk
A csapat
Sajtó
Launchpad
Blog
Bejelentkezés
Regisztráció
Bejelentkezés
Regisztráció
Search for:
Akadémia
Akadémia Tagság
Tudástár
Események
Partnereink ajánlatai
Tanfolyamok
AI tanfolyamok
AI tanfolyam vezetőknek
AI Pro tanfolyam
Turbófeltöltés tanfolyamok
Tavaszi Turbófeltöltés tanfolyam
Nyári Turbófeltöltés Cégvezetőknek v2
Erdélyi Turbófeltöltés tanfolyam
Angyalbefektető tanfolyam
Online tanfolyamok
Kilövés tanfolyam
Starting Up tanfolyam
Startupoknak
Launchpad
Pre-seed befektetés
Tudásprogram
Befektetőknek
Startup befektetés
Portfóliónk
Befektetői információ
Alapinformációk
Alapszabály
Testületi ügyrendek
Információs dokumentum
Szabályzat
Archívum
Társaságirányítás
Közzététel
Közgyűlési információk
Rendkívüli tájékoztatások
Tulajdonosi bejelentések
Egyéb tájékoztatás
Alaptőke nagysága, tulajdonosi struktúra
Pénzügyi jelentések
Beszámolók
Rólunk
A csapat
Sajtó
Launchpad
Blog
Bejelentkezés
Regisztráció
Search for:
TUDÁSTÁR
Népszerű keresések
Kategóriák
Nincs találat
További találatok
Hogyan építik csapataikat a Cápák?
Balogh Petya, Balogh Levente
Milyen szerepet játszanak Balogh Levente személyes értékei a vállalati kultúra és csapatépítés terén? Hogyan ötvözi személyes értékeit a munkaerő kiválasztásában és vállalkozásai sikerében? Miként formálta meg saját személyes márkáját és annak szerepét üzleti kapcsolataiban?
Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
P. Tóth András, Lukács Rita
Hogyan lehet terméket fejleszteni a “build in public” módszertanával? Milyen előnyökkel járhat, ha a nyilvánosság előtt építed a cégedet? Mit tanulhatunk a “build in public” sikertörténeteiből és kudarcaiból?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Hatfaludi Viktor
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
Personal branding – Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
Balogh Petya, Balogh-Mázi Mária, Csábi Boróka
Hogyan kezdd el a személyes márkaépítést? Fontos-e, hogy polarizálj a személyes márkáddal? Hogyan gyárthatsz tartalmat kevesebb erőfeszítéssel?
Self-mentoring – Bízom benned
Steve Ruszina
Steve Ruszina workshopjának célja a startupok és cégek támogatása a fejlődésben és változásban. Az emberi működések modellezése segíti az egyének és szervezetek fejlődését és változáshoz való alkalmazkodását.
AI, mint üzlet – Petya
Balogh Petya
Hogyan befolyásolja a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és az emberek öndefinícióját? Hogyan reagálnak a munkavállalók az automatizáció és az AI bevezetésére a munkahelyeken? Hogyan befolyásolja a generatív modellek terjedése az üzleti modelleket és a személyes brand építését?
Personal brand, content – Maja & Petya
Balogh Petya
Miért fontos, hogy egy személyes márka összhangban legyen az egyén valósággal és önazonosságával? Hogyan befolyásolja a személyes márkázás a közönség és az ügyfelek döntéseit?
Marketing – Petya
Balogh Petya
Miért fontos, hogy egy cég neve és brandje összhangban legyen a cég által képviselt értékekkel és az ügyfelek elvárásaival? Hogyan befolyásolhatja egy rosszul megválasztott név vagy brand a cég hosszú távú sikerét és ügyfélbizalmát?
Marketing – Andris
P. Tóth András
Mik a legnagyobb kihívások a projektek során, és hogyan küzdjük le? Milyen stratégiát használjunk a sajtó figyelmének felkeltésére? Miért lehet sikeres egy nem hagyományos marketing stratégia?
AI – Petya
Balogh Petya
Milyen etikai kihívások merülhetnek fel a mesterséges intelligencia modellek kialakítása és használata során? Mi a token limit és hogyan befolyásolja az AI beszélgetéseket? Hogyan lehet egy nagy mesterséges intelligencia modellt specifikusan egy adott üzletmenetre szabni?
Nincs több bejegyzés.