TUDÁSTÁR

A Commsignia sztori
Hogyan indították és fejlesztették üzletüket az autóipari kommunikációs technológia területén a vállalat alapítói? Milyen kihívásokkal szembesült a vállalat a finanszírozás megszerzése során, és hogyan küzdötték le azokat?
Az Eversync sztori
Hogyan használta Zoltán a korábbi munkahelyein szerzett tapasztalatait saját startupja, az Eversync elindításához? Milyen kihívásokkal és tanulságokkal járt az Eversync alapítása és működtetése a korai szakaszban? Mi volt az Eversync tőkebevonási stratégiája a finanszírozási körök sikeres lebonyolítására?
A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
Hogyan azonosítsd és teszteld a lehetőségeidet a következő termékmozgáshoz? Miért és hogyan kell a megoldások helyett a lehetőségeket priorizálni? Mik a feltételezések és hogyan térképezd fel őket?
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
Vállalkozói mintázatok és tanulságok
Milyen szempontok alapján döntenek a korai fázisú befektetők egy startup alapítójába való befektetés mellett? Melyik alapítói hozzáállás jelenti a legnagyobb kockázatot a startup sikeressége szempontjából?
A startupok kockázata és sikeres vállalkozóvá válás
Milyen alapvető kritériumok alapján ítélhető meg egy startup vállalkozás sikerpotenciálja? Miért fontos, hogy egy startup ötlet időszerű megoldást nyújtson a jelenlegi vagy jövőbeli problémákra?
Motiváció és fejlődés
Mi motiválja folyamatosan a sikeres vállalkozókat új projektbe való belevágásra és kihívások keresésére? Hogyan járul hozzá egy vállalkozó a fiatal generációk fejlesztéséhez és inspirálásához?
Vezetői küldetés és a fiatalok inspirálása
Milyen szerepet játszik Balogh Levente a fiatal generációk képzésében és motiválásában? Hogyan építette fel Balogh Levente a Szentkirályi márkát, és mi volt ennek a siker kulcsa?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Nincs több bejegyzés.