Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?
- Hogyan használta Zoltán a korábbi munkahelyein szerzett tapasztalatait saját startupja, az Eversync elindításához?
- Milyen kihívásokkal és tanulságokkal járt az Eversync alapítása és működtetése a korai szakaszban?
- Mi volt az Eversync tőkebevonási stratégiája a finanszírozási körök sikeres lebonyolítására?
- Hogyan lehet jól kezelni a munka és a magánélet egyensúlyát a vállalkozás indítása és a kezdeti növekedési szakasz alatt?
Vázlatpontos összefoglaló
- Patai Zoltán az Eversync alapítója, korábbi munkahelyi tapasztalataira alapozva hozta létre a céget, amely valós idejű incidenskezeléssel javítja a vállalatok hatékonyságát.
- Az Eversync sikeresen vont be tőkét a seed finanszírozási körben, amely hozzájárult a cég növekedéséhez.
- A vállalat nemzetközi piacra koncentrál, és teljesen távoli munkavégzést folytat rendszeres személyes találkozókkal.
- Az Eversync AI technológiát használ angol szövegek SQL kóddá alakítására és nagy adathalmazok szintézisére, hogy javítsa a felhasználói élményt.
- A cég outbound értékesítési modellt alkalmaz, főként LinkedIn-en keresztül ér el potenciális ügyfeleket.
- Az Eversync széleskörű alkalmazási lehetőségekkel rendelkezik az e-kereskedelmi piacon kívül más iparágakban is, így növelve ügyfélkörét és piaci jelenlétét.
Innováció és hatékonyság: Az Eversync sztori
Patai Zoltán, az Eversync alapítója és vezérigazgatója, széleskörű tapasztalattal rendelkezik a technológiai és üzleti területeken. Karrierje során több neves vállalatnál dolgozott, köztük a Foodpandánál, ahol jelentős tapasztalatokat szerzett a gyorsan növekvő vállalatok működési kihívásainak kezelésében. Ezek az élmények inspirálták őt arra, hogy létrehozza az Eversync-et, amely innovatív megoldásokat kínál a vállalatok számára a hatékonyság és az ügyfélélmény javítása érdekében. Zoltán elkötelezett az innováció és a folyamatos fejlődés iránt, és vezetésével az Eversync gyorsan növekedett, és sikeresen kiterjesztette piaci jelenlétét nemzetközi szinten is.