Vissza a Tanfolyamhoz

Akadémiai Tagság

0% kész
0/0 Steps
  1. Fundraising Playbook - Startup Hungary
  2. Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
  3. Personal branding - Miért kezdd el építeni a személyes márkád?
  4. Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
  5. Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
  6. Build in public – Miért érdemes nyilvánosan építened a cégedet?
  7. Hogyan lesz egy cég humán tőkéje az üzleti növekedés motorja, annak gátja helyett?
  8. Vezetői készségek a vállalkozásban: építő kommunikációtól az alapértékekig
  9. Hogyan építik csapataikat a Cápák?
  10. [DreamJobs] Szerethető Munkahelyek 2023 Díjátadó
  11. Nagyok és kisebbek számára is fontos HR-kihívás: a jó munkaerő megtartása
  12. Product management
  13. Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
  14. Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
  15. [Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
  16. Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
  17. How to protect your intellectual property
  18. Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
  19. A tehetség és az emberi erőforrás jövője
  20. Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
  21. Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
  22. A cégem arca – personal branding a gyakorlatban
  23. A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
  24. Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
  25. A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
  26. Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
  27. A következő termékfejlesztési lépés tesztelése
  28. Nemzetközi piacra lépés
  29. Az Eversync sztori
  30. A Commsignia sztori
  31. Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
  32. Adatvezérelt marketing
  33. Vezetői tanulás egy gyorsuló világban
  34. B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
  35. Mesterséges intelligencia, AI, ChatGPT – Hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
  36. A vezetői lét buktatói - mi szóltunk
  37. Vezetői tanulás
  38. Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
  39. Employer Branding - DreamJobs
  40. Szervezeti bizalom és változás
  41. B2B sales – Prospecting Training, sales Development
  42. Self-mentoring - Bízom benned
  43. Szervezeti bizalom és a változás
  44. Pivot – Stratégiaváltás a gyakorlatban
  45. Pivot – stratégiaváltás a gyakorlatban
  46. Kitartani vagy váltani? - Product-market fit és pivot a gyakorlatban
  47. Út a YCombinator-be, az OpenMeter és Tailfin sztori
Lecke 29 / 47

Az Eversync sztori

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.

Milyen kérdéseket válaszol meg ez a videó?

  • Hogyan használta Zoltán a korábbi munkahelyein szerzett tapasztalatait saját startupja, az Eversync elindításához?
  • Milyen kihívásokkal és tanulságokkal járt az Eversync alapítása és működtetése a korai szakaszban?
  • Mi volt az Eversync tőkebevonási stratégiája a finanszírozási körök sikeres lebonyolítására?
  • Hogyan lehet jól kezelni a munka és a magánélet egyensúlyát a vállalkozás indítása és a kezdeti növekedési szakasz alatt?

Vázlatpontos összefoglaló

  • Patai Zoltán az Eversync alapítója, korábbi munkahelyi tapasztalataira alapozva hozta létre a céget, amely valós idejű incidenskezeléssel javítja a vállalatok hatékonyságát.
  • Az Eversync sikeresen vont be tőkét a seed finanszírozási körben, amely hozzájárult a cég növekedéséhez.
  • A vállalat nemzetközi piacra koncentrál, és teljesen távoli munkavégzést folytat rendszeres személyes találkozókkal.
  • Az Eversync AI technológiát használ angol szövegek SQL kóddá alakítására és nagy adathalmazok szintézisére, hogy javítsa a felhasználói élményt.
  • A cég outbound értékesítési modellt alkalmaz, főként LinkedIn-en keresztül ér el potenciális ügyfeleket.
  • Az Eversync széleskörű alkalmazási lehetőségekkel rendelkezik az e-kereskedelmi piacon kívül más iparágakban is, így növelve ügyfélkörét és piaci jelenlétét.

Innováció és hatékonyság: Az Eversync sztori

Patai Zoltán, az Eversync alapítója és vezérigazgatója, széleskörű tapasztalattal rendelkezik a technológiai és üzleti területeken. Karrierje során több neves vállalatnál dolgozott, köztük a Foodpandánál, ahol jelentős tapasztalatokat szerzett a gyorsan növekvő vállalatok működési kihívásainak kezelésében. Ezek az élmények inspirálták őt arra, hogy létrehozza az Eversync-et, amely innovatív megoldásokat kínál a vállalatok számára a hatékonyság és az ügyfélélmény javítása érdekében. Zoltán elkötelezett az innováció és a folyamatos fejlődés iránt, és vezetésével az Eversync gyorsan növekedett, és sikeresen kiterjesztette piaci jelenlétét nemzetközi szinten is.

A Video, a Hanganyag, az Összefoglaló Cikk és a Videó Leirat megtekintéséhez kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj. Ez a tartalom Akadémia Light Tagsággal érhető el illetve Akadémia Pro Tagsággal érhető el.