TUDÁSTÁR

Product-market fit
Miért fontos a skálázhatóság a startup vállalkozások számára? Hogyan befolyásolja egy startup sikerpotenciálját az ötlet védhetősége és a piacra való belépés korlátai?
Product-market-team fit
Milyen kihívásokkal szembesülhet egy csapat, amikor új üzleti ötletekkel kísérletezik? Hogyan befolyásolhatják az alapítói nézeteltérések egy vállalkozás stratégiai irányváltását?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Finanszírozás, exit, cégérték – Peták
Milyen tényezők befolyásolják a külső tőke bevonásának hatékonyságát egy vállalkozás számára? Melyik finanszírozási forma a legmegfelelőbb egy gyorsan növekvő vállalkozás számára? Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni egy befektető kiválasztásakor?
Skálázhatóság, növekedés – Petya
Hogyan befolyásolja az árukészlet gyorsasága egy cég profitját? Miért fontos a fedezet ismerete egy cég működésében? Milyen angol kifejezés fejezi ki a csökkenő megtérülést?
100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások
Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot? Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során? Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?
100 nap startup – Ötletek validálása
Hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet? Milyen lépésekből áll a validálási folyamat? Miért elengedhetetlen a validálás egy startup számára?
Tőkebevonás – Tervek és matek – Pitch deck
Mi a pitch deck és mire való? Mi a szöveges üzleti terv és mikor, milyen terjedelemben kell elkészíteni? Mire érdemes figyelni a pitch deck és az üzleti terv elkészítésekor?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Bevezetés
Miért van szükség pénzügyi tervre? Mire mutatnak egyedi közelítést? Miről beszélnek a stratégiai kamuzás kapcsán?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Miért kell üzleti terv
Mi az MRR és miért fontos? Melyek a legfontosabb mutatók egy SaaS cégnél? Miért nem skálázódik lineárisan a marketingköltség?
Nincs több bejegyzés.