TUDÁSTÁR

Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
Product-market fit
Miért fontos a skálázhatóság a startup vállalkozások számára? Hogyan befolyásolja egy startup sikerpotenciálját az ötlet védhetősége és a piacra való belépés korlátai?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Út az osztalékig
Milyen új üzletágat nyitott a tulajdonos a partikellék kereskedelem mellett? Miért fontos a tulajdonos számára az osztalékfizetés?
Helyünk a nemzetközi versenyben – kihívások, eltűnő szakmák
Hogyan kezeljék a vállalatok a digitalizáció által okozott munkaerőpiaci változásokat? Mi a digitalizáció legnagyobb kihívása a munkaerőpiac számára?
Hogy látszódj a socialben
Milyen egyszerű lépésekkel lehet javítani a hibrid munkavégzés során az online megjelenést? Milyen lépéseket tehetünk a hibrid munkakörnyezetünk javítása érdekében, hogy professzionálisabb benyomást keltsünk online találkozókon?
Self branding – profil önéletrajz felsőfokon
Mi a kulcsa egy sikeres employer branding profilnak? Milyen módszerekkel lehet erősíteni a vállalati profil vonzerejét potenciális munkavállalók számára? Hogyan használhatók ki a DreamJobs platform funkciói az új munkakultúra bemutatására?
Bizalomépítés szkeptikus munkavállalókban – marketinges szemszögéből
Milyen módszerekkel építhetünk ki bizalmat a munkavállalók körében egy szervezetben? Miként járulhat hozzá a munkavállalói elkötelezettség növelése a vállalat hosszú távú sikeréhez? Hogyan befolyásolhatja a tartalommarketing a munkavállalók elköteleződését?
Nincs több bejegyzés.