TUDÁSTÁR

100 nap startup – Kulcsszókutatás
Hogyan használhatjuk a Google eszközeit piackutatásra? Mire érdemes figyelni a nemzetközi terjeszkedés során? Miért elengedhetetlen a startupok számára a piackutatás?
100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások
Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot? Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során? Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?
100 nap startup – Ötletek validálása
Hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet? Milyen lépésekből áll a validálási folyamat? Miért elengedhetetlen a validálás egy startup számára?
100 nap startup – Amikor nem érdemes
Miért nem jó kisebb cégnek a kockázati tőke? Különbözik a kockázati tőkések és kisvállalkozók szemlélete? Mik a kisebb cégek kockázati tőke alternatívái?
Starting up – Ötlettől termékig – Validálás
Mi a validáció lényege startupok esetében? Hogyan validáljunk egy startup ötletet? Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Starting up – Ötlettől termékig – Innováció
Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból? Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt? Mi gátolja a startupok innovációs képességét?
Starting up – Fejlesztés – Üzlet és fejlesztés
Miért fontos az üzleti és fejlesztői oldal együttműködése? Hogyan lehet összehangolni az üzleti és technológiai szempontokat? Hogyan biztosítható a fejlesztőcsapat zavartalan és hatékony munkája?
Starting up – Fejlesztés – Lean
Hogyan érheti el egy startup a Toyota sikerét? Mi a hatékony problémamegoldás kulcsa? Hogyan lehet javítani egy szervezet hatékonyságát?
Starting up – Fejlesztés – Bevezetés
Mi nem működik a fejlesztésben? Miért alakultak ki az agilis módszertanok? Mitől hatékony a fejlesztés?
Starting up – Az ügyfél – Bálnák
Mi a pozitív hálózati hatás és miért fontos egy vállalkozás számára? Hogyan lehet elérni a pozitív hálózati hatást?  Milyen lépések szükségesek a pozitív hálózati hatás kialakításához?
Nincs több bejegyzés.