TUDÁSTÁR

100 nap startup – Megbeszélések
Milyen szerepet játszik a moderátor egy hatékony és rövid megbeszélésben? Hogyan segíthet a közös jegyzetelés a megbeszélések hatékonyságának növelésében? Miért fontos a megbeszéléseknek egy előre meghatározott szerkezete?
100 nap startup – Kulcsszókutatás
Hogyan használhatjuk a Google eszközeit piackutatásra? Mire érdemes figyelni a nemzetközi terjeszkedés során? Miért elengedhetetlen a startupok számára a piackutatás?
100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások
Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot? Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során? Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?
100 nap startup – Ötletek validálása
Hogyan érdemes validálni egy üzleti ötletet? Milyen lépésekből áll a validálási folyamat? Miért elengedhetetlen a validálás egy startup számára?
100 nap startup – Amikor nem érdemes
Miért nem jó kisebb cégnek a kockázati tőke? Különbözik a kockázati tőkések és kisvállalkozók szemlélete? Mik a kisebb cégek kockázati tőke alternatívái?
100 nap startup – Tőkebevonási lehetőségek
Milyen finanszírozási lehetőségei vannak egy induló vállalkozásnak? Milyen előnyei és hátrányai vannak a különböző finanszírozási formáknak? Miért fontos egy jó finanszírozási stratégia kidolgozása?
Starting up – Vezetők és alapítók – Energia és hit
Milyen nehézségekkel kell szembenézniük az első években? Hogyan lehet átsegíteni ezeken a nehézségeken a csapatot? Milyen terheket kell a vezetőnek elviselnie egy startup élén?
Starting up – Vezetők és alapítók – A vezető szerepe
Mik a vezető legfőbb feladatai egy startupban? Milyen készségekre és képességekre van szüksége egy startup vezetőnek? Hogyan lehet tanulni a hibákból?
Starting up – Vezetők és alapítók – Mi a vezetői stílusod?
Hogyan lehet megteremteni egy cég alapritmusát és működési kereteit? Mi a különbség a tekintély és a tisztelet között? Hogyan változik egy cég kommunikációs igénye a növekedéssel?
Starting up – Vezetők és alapítók – Delegálás
Miért kerül a vezérigazgatói feladatlista gyakran legutoljára a prioritások között? Mi vezet oda, hogy a vezető végül a beosztottai asszisztenseként működik? Mi a megoldás, mit kell tennie egy jó vezetőnek?
Nincs több bejegyzés.