TUDÁSTÁR

Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
Mi az exit – ki, kitől, miért, milyen értéken vesz céget? Hogyan értékelik a befektetők a startupokat az exit folyamat során? Hogyan néz ki az exit folyamat a gyakorlatban?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Duplázunk vagy tízszerezünk – az üzleti folyamatokban rejlő lehetőségek
Hogyan érte el Egerszegi Krisztián, hogy ne az operatív vezetésben vegyen részt, és milyen változásokat hozott ez a cég működésében? Mi az az egy dolog, amiben a magyar kisvállalkozók gyakran hibáznak, és ami visszatartja őket a sikertől?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?