TUDÁSTÁR

Starting up – Vezetők és alapítók – A vezető szerepe
Mik a vezető legfőbb feladatai egy startupban? Milyen készségekre és képességekre van szüksége egy startup vezetőnek? Hogyan lehet tanulni a hibákból?
Starting up – Ötlettől termékig – Jó ötlet, rossz ötlet
Miért buknak el olyan sokan startupok? Mik a sikeres startupok legfontosabb jellemzői? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Ötlettől termékig – Az ötlet helye
Miért nem elég egy jó ötlet egy startup sikeréhez? Milyen készségekre van szükség a startup sikeréhez? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfél élmény
Milyen szerepe van ma a marketingnek egy vállalat életében? Hogyan függ össze a marketing fókusza egy cég ügyfélkörével? Hogyan lehet hosszú távon sikeres egy cég?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Ki hogyan számol
Milyen filozófiákkal értékelhetik a befektetők egy céget? Mi a “Fail fast” filozófia lényege és miért fontos? Milyen buktatói lehetnek egy pénzügyi terv kidolgozásának és hogyan lehet őket elkerülni?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Kérdések
Miben hisznek a hazai befektetők? Hogyan lehet 5 évet tervezni? Mire jó a top-down tervezés?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Bevezetés
Miért van szükség pénzügyi tervre? Mire mutatnak egyedi közelítést? Miről beszélnek a stratégiai kamuzás kapcsán?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Miért kell üzleti terv
Mi az MRR és miért fontos? Melyek a legfontosabb mutatók egy SaaS cégnél? Miért nem skálázódik lineárisan a marketingköltség?
Tőkebevonás – Pénzügyi terv – Tervezés
Milyen alakú legyen a növekedési görbe egy startup üzleti tervében? Hogyan modellezhető hitelesen az árbevétel növekedése? Mikor várható el egy startup modelltől a nullszaldó elérése illetve a profit termelése?
Nincs több bejegyzés.