TUDÁSTÁR

Starting up – Vezetők és alapítók – Társalapítók
Miért alakulnak ki konfliktusok az alapítók között? Milyen problémákat okozhatnak ezek a konfliktusok? Hogyan lehet a konfliktusokat a startup javára fordítani?
Starting up – Ötlettől termékig – Kérdések
Miért nehéz tech startupot vezetni? Miért kell radikális döntéseket hozni? Miért nem működik a kivárás?
Starting up – Ötlettől termékig – Validálás
Mi a validáció lényege startupok esetében? Hogyan validáljunk egy startup ötletet? Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Starting up – Ötlettől termékig – Innováció
Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból? Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt? Mi gátolja a startupok innovációs képességét?
Starting up – Ötlettől termékig – Jó ötlet, rossz ötlet
Miért buknak el olyan sokan startupok? Mik a sikeres startupok legfontosabb jellemzői? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk? Mi az az "unfair advantage" és miért fontos? Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Starting up – Ötlettől termékig – Az ötlet helye
Miért nem elég egy jó ötlet egy startup sikeréhez? Milyen készségekre van szükség a startup sikeréhez? Hogyan lehet egy startupot sikerre vinni?
Starting up – Csapat és szervezet – Bevezetés
Miért fontos a csapatmunka egy startupban? Hogyan lehet jól felépíteni egy csapatot? Milyen fontosabb tapasztalatok vannak a csapatvezetés területén?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Starting up – Sales & Marketing – Üzleti Modell
Hogyan számítható ki egy cég CAC és LTV mutatója? Miért nem érdemes egyetlen ügyfélszerzési csatornára alapozni? Hogyan befolyásolják a versenytársak egy cég CAC-ját a fizetett hirdetéseken keresztül szerzett ügyfelek esetén?
Nincs több bejegyzés.