TUDÁSTÁR

Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk? Mi az az "unfair advantage" és miért fontos? Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Starting up – Fejlesztés – Ami nem működik
Milyen modell nem működik a startupoknál? Mi a kulcsa a startupok hatékonyságának? Mi okozza a legnagyobb veszteséget a startup fejlesztésben?
Starting up – Sales & Marketing – Kérdések
Hogyan csökkenthető a bizalmatlanság? Hogyan bizonyítható a hozzáadott érték? Hogyan lehet stratégiai beszállítóvá válni?
Starting up – Sales & Marketing – Sales és bevétel
Hogyan lehet legyőzni a nagyvállalatok új szállítókkal szembeni bizalmatlanságát? Milyen módszerekkel építhető ki tartós bizalom egy B2B partnerrel? Mit tehet egy vállalkozás azért, hogy bekerüljön egy nagyvállalat beszállítói közé?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
Starting up – Az ügyfél – Bevezető
Hogyan bánjunk az ügyfelek által okozott nehézségekkel? B2B vagy B2C üzleti modellt válasszunk?  Hogyan alakítsunk ki jó ügyfélélményt és ügyfélmegtartást?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Starting up – Az ügyfél – Ügyfélmegtartás
Miért fontosak a belépési és kilépési korlátok egy vállalkozás sikerességéhez? Hogyan lehet alacsonyan tartani a belépési korlátokat? Miért igényel folyamatos odafigyelést az egyensúly megtalálása a két fajta korlát között?
Starting up – Pénz – Jó pénz és rossz pénz
Hogyan határozható meg egy cég skálázhatósága? Miért lehet egy startup kezdetben veszteséges? Hogyan válhat egy kis cég jövedelmezővé a méretgazdaságosság révén?
Nincs több bejegyzés.