TUDÁSTÁR

Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Vezetői tanulás
Hogyan képes az egyén felismerni és kezelni az egót a döntéshozatal folyamatában? Hogyan befolyásolja a vállalkozói attitűdöt és a cégalapítást a személyes bátorság és önbizalom? Hogyan hatnak a vállalkozói kudarcok és sikerek az egyéni önértékelésre és az önmagunkról alkotott képre?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?