TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Fundraising Playbook – Startup Hungary
Milyen szerepet játszik a Startup Hungary a magyar startup ökoszisztémában? Miért nem érdemes a magyar startupoknak kizárólag a helyi piaci realitásokhoz igazodniuk? Mikor érdemes egy startupnak pénzt bevonnia?
Finanszírozás, exit, cégérték – Peták
Milyen tényezők befolyásolják a külső tőke bevonásának hatékonyságát egy vállalkozás számára? Melyik finanszírozási forma a legmegfelelőbb egy gyorsan növekvő vállalkozás számára? Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni egy befektető kiválasztásakor?
100 nap startup – Nemzetközi piacralépés, szervezeti megfontolások
Hogyan tegyük nemzetközivé egy startupot? Mire érdemes odafigyelni a nemzetköziesedés során? Milyen buktatókra számíthatunk és hogyan kerülhetjük el őket?
100 nap startup – Trollok
Hogyan kezeljük a negatív, trollkodó kommenteket? Milyen platformokon milyen reakciókra számíthatsz? Miért fontos válaszolni a hozzászólásokra?