TUDÁSTÁR

A pénz nem minden: Az igazi motivációs tényezők a munkahelyen
Miért nem tekinthető a fizetés hosszú távú motivációs tényezőnek a munkavállalók megtartása szempontjából? Melyek a Herzberg modell szerinti higiéniás és motivációs tényezők, és hogyan hatnak ezek a munkavállalók motivációjára?
Megoldások a fluktuáció kezelésére
Milyen módszert javasolt a gyors üzleti növekedés során fellépő fluktuáció kezelésére? Milyen szervezetfejlesztési modell létezik a munkaerő megtartásának kihívásainak kezelésére?
HR tanácsadók szerepe
Miért nem létezik univerzális megoldás a szervezeti fluktuáció kezelésére? Milyen szerepet játszanak a HR szakemberek és a vezetők a szervezeti változások sikeres végrehajtásában?
Vezetői viselkedés és teljesítmény
Miért kulcsfontosságú a vezetői viselkedés a szervezeti kultúra alakításában? Milyen következményei vannak a teljesítményelvárások és -célok hiányának egy szervezetben?
Vezetői szerepek és szervezeti hatékonyság
Miért alakul ki gyakran mikromanagement a vállalatoknál? Hogyan befolyásolja a vezetők és munkatársak szerepének elmosódása a vállalati hatékonyságot? Milyen szerepet játszik a politikai agilitás és a stratégiai gondolkodás a vezetői pozíciókban?
Változó munkavállalói és munkáltatói preferenciák
Milyen fő elvárásokat támasztanak a munkavállalók a munkáltatókkal szemben a modern munkaerőpiacon? Milyen konkrét juttatásokat találtak a legvonzóbbnak a munkavállalók a kutatás során?
A mesterséges intelligencia begyűrűzése a munkaerőpiac és a toborzás világába
Milyen stratégiákat alkalmazhatnak a vállalatok az információtechnológiai biztonság javítására? Hogyan változtathatja meg a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot a jövőben?
Rugalmasan reagáló szervezet
Milyen konkrét lépéseket ajánl Kovach Anton a vállalatoknak a rugalmasságuk növelése érdekében? Hogyan kezelhetik a nagyvállalatok a digitális korszak kihívásait a startupok módszereinek alkalmazásával?
Van recept a munkahelyi boldogsághoz?
Milyen konkrét lépéseket tehetnek a munkaadók az alkalmazottak munkahelyi boldogságának növelése érdekében? Hogyan járulhat hozzá a munkavállaló a munkahelyi boldogsághoz? Milyen egyszerű, mindennapi gyakorlatokkal növelhető a munkahelyi boldogság?
Bizalomépítés szkeptikus munkavállalókban – marketinges szemszögéből
Milyen módszerekkel építhetünk ki bizalmat a munkavállalók körében egy szervezetben? Miként járulhat hozzá a munkavállalói elkötelezettség növelése a vállalat hosszú távú sikeréhez? Hogyan befolyásolhatja a tartalommarketing a munkavállalók elköteleződését?
Nincs több bejegyzés.