TUDÁSTÁR

Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
Mi az exit-orientált gondolkodás és hogyan alkalmazható a gyakorlatban? Hogyan közelítenek a befektetők a tőkebevonáshoz, és milyen kritériumok alapján döntenek? Hogyan készülj fel a tőkebevonásra?
Product-market-team fit
Milyen kihívásokkal szembesülhet egy csapat, amikor új üzleti ötletekkel kísérletezik? Hogyan befolyásolhatják az alapítói nézeteltérések egy vállalkozás stratégiai irányváltását?
Hogy látszódj a socialben
Milyen egyszerű lépésekkel lehet javítani a hibrid munkavégzés során az online megjelenést? Milyen lépéseket tehetünk a hibrid munkakörnyezetünk javítása érdekében, hogy professzionálisabb benyomást keltsünk online találkozókon?
Self branding – profil önéletrajz felsőfokon
Mi a kulcsa egy sikeres employer branding profilnak? Milyen módszerekkel lehet erősíteni a vállalati profil vonzerejét potenciális munkavállalók számára? Hogyan használhatók ki a DreamJobs platform funkciói az új munkakultúra bemutatására?
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
Hogyan fejlődött a Balabit startupból sikeres vállalkozássá? Milyen tényezők hatására keresett kockázati finanszírozást a Balabit? Miben változott egy startup indítása a 20 évvel ezelőtti helyzethez képest?
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
Van-e olyan, hogy túl korán van az exit? Egy exit folyamat során hogyan tud segíteni a befektető? Milyen érzés egy exitelt cégből átülni a nagyvállalati oldalra?
Finanszírozás, exit, cégérték – Peták
Milyen tényezők befolyásolják a külső tőke bevonásának hatékonyságát egy vállalkozás számára? Melyik finanszírozási forma a legmegfelelőbb egy gyorsan növekvő vállalkozás számára? Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni egy befektető kiválasztásakor?
Skálázhatóság, növekedés – Petya
Hogyan befolyásolja az árukészlet gyorsasága egy cég profitját? Miért fontos a fedezet ismerete egy cég működésében? Milyen angol kifejezés fejezi ki a csökkenő megtérülést?
Nemzetközi piacralépés – CodeBerry Programozóiskola
Milyen módszerekkel lehet országot választani a nemzetközi terjeszkedéshez? Milyen kihívásokkal jár a termék lokalizációja és adaptációja a nemzetközi terjeszkedés során?
100 nap startup – Trollok
Hogyan kezeljük a negatív, trollkodó kommenteket? Milyen platformokon milyen reakciókra számíthatsz? Miért fontos válaszolni a hozzászólásokra?
Nincs több bejegyzés.