TUDÁSTÁR

Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
Mi az exit-orientált gondolkodás és hogyan alkalmazható a gyakorlatban? Hogyan közelítenek a befektetők a tőkebevonáshoz, és milyen kritériumok alapján döntenek? Hogyan készülj fel a tőkebevonásra?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Sikeres és sikertelen stratégiák
Milyen gyakori hiba a startupok partnerválasztási folyamatában? Miért fontos a startupok számára, hogy alaposan megvizsgálják a potenciális piacok érettségét és kínálatuk relevanciáját?
Helyünk a nemzetközi versenyben – kihívások, eltűnő szakmák
Hogyan kezeljék a vállalatok a digitalizáció által okozott munkaerőpiaci változásokat? Mi a digitalizáció legnagyobb kihívása a munkaerőpiac számára?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
Hogyan került Peták a startup alapítók, majd a befektetők világába? Milyen nehézségekkel szembesült az egyes vállalkozások építésekor? Mit tanácsolna valakinek, aki most indul a vállalkozói pályán?
Hogyan lehet gyorsan változó környezetben sikeresen külföldi piacra lépni?
Mennyire kellett újragondolni a Talk-A-Bot eredeti üzleti stratégiáját a ChatGPT megjelenésekor? Hogyan tudott erre a kihívásra jól reagálni a cég? Mik voltak a Talk-A-Bot nemzetközi terjeszkedése során eddig a legnagyobb tanulságok?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Nincs több bejegyzés.