TUDÁSTÁR

Hogyan tudnak a kicsik eladni a nagyoknak?
Hogyan változott a sales jelentősége az elmúlt időszakban? Hogyan tudnak a kis cégek jól eladni a nagyoknak? Hogyan lehet jól építeni a kapcsolati hálót?
Startup ötletek és validálás – Hogyan találj startup ötleteket és derítsd ki, hogy melyik működik
Hogyan azonosítható egy időszerű és releváns probléma a vállalkozás számára? Milyen kritériumok alapján értékelhető az üzleti ötletek életképessége? Hogyan ismerhető fel egy valós ügyfélprobléma a piacon?
Finanszírozás, exit, cégérték – Peták
Milyen tényezők befolyásolják a külső tőke bevonásának hatékonyságát egy vállalkozás számára? Melyik finanszírozási forma a legmegfelelőbb egy gyorsan növekvő vállalkozás számára? Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni egy befektető kiválasztásakor?
B2B sales – Prospecting Training, sales Development
Herendi Dávid milyen szerepet játszik az értékesítés világában? Milyen készségekre van szükség ahhoz, hogy valaki sikeres értékesítő legyen? Milyen kihívásokat jelent a piaci dinamikák változása és a technológiai fejlődés az értékesítés szakmájában?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?
100 nap startup – Amikor nem érdemes
Miért nem jó kisebb cégnek a kockázati tőke? Különbözik a kockázati tőkések és kisvállalkozók szemlélete? Mik a kisebb cégek kockázati tőke alternatívái?
100 nap startup – Mi is az a VC?
Hogyan működik a kockázati tőkestruktúra? Kik a legfontosabb szereplők egy VC alapban? Milyen céllal és milyen időtávra fektetnek be a kockázati tőkések?
Kilövés tanfolyam – Pénz – Bevételek, költségek
Hogyan kategorizáljuk a költségeinket? Mi a különbség a fix és a változó költségek között? Hogyan befolyásolja a költségszerkezetünk a vállalkozásunk növekedését?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – Piacismeret – Kérdések
Mit tegyek, ha valaki lemásolja az egyedi stílusomat? Tisztességesen áraznak-e a magyar vállalkozók? Hogyan lehet sikeresen szétválasztani az árazást és a költségeket?
Kilövés tanfolyam – Beindítás – PR
Hogyan építsünk stabil márkát a digitális térben? Milyen előnyei vannak a public relations tevékenységnek? Hogyan integrálhatjuk a PR-t és a fizetett hirdetéseket?
Nincs több bejegyzés.