TUDÁSTÁR

Tőkebevonás startupoknak – a kezdetektől az exitig
Mi az exit-orientált gondolkodás és hogyan alkalmazható a gyakorlatban? Hogyan közelítenek a befektetők a tőkebevonáshoz, és milyen kritériumok alapján döntenek? Hogyan készülj fel a tőkebevonásra?
A világpiac puzzle-je: Hogyan kell jól összeilleszteni a darabjait a nemzetközi sikerhez?
Milyen stratégiákat érdemes alkalmazni a nemzetközi piacra lépésekor és milyen kihívásokkal szembesülhetünk? Hogyan kezelheti a vállalat a partnerhálózatok kiépítésének kihívásait az amerikai piacon?
Hogyan vezessünk jobb felderítő hívásokat?
Milyen gyakori hibákat követnek el az emberek a felderítő hívások során? Hogyan vezethetnek a felderítő hívások nagyobb üzletek gyorsabb és magasabb nyerési aránnyal történő megkötéséhez?
Product-market-team fit
Milyen kihívásokkal szembesülhet egy csapat, amikor új üzleti ötletekkel kísérletezik? Hogyan befolyásolhatják az alapítói nézeteltérések egy vállalkozás stratégiai irányváltását?
Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Tudatos partnerválasztás
Milyen módszert alkalmaznak a startupok az ideális partner kiválasztására a nemzetközi piacokon? Melyek azok a kulcsfontosságú szempontok, amelyeket figyelembe vesznek a potenciális partnerek értékelésekor?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Hatékony megoldások és praktikák a termékfejlesztésben
Milyen eszközöket használhatnak a vállalkozások a piaci validáláshoz? Hogyan segíthetik a digitális platformok a célközönség gyors összegyűjtését és elemzését?
Nincs több bejegyzés.