TUDÁSTÁR

Kilépési stratégiák – az exit titkai a gyakorlatban
Mi az exit – ki, kitől, miért, milyen értéken vesz céget? Hogyan értékelik a befektetők a startupokat az exit folyamat során? Hogyan néz ki az exit folyamat a gyakorlatban?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
Van-e olyan, hogy túl korán van az exit? Egy exit folyamat során hogyan tud segíteni a befektető? Milyen érzés egy exitelt cégből átülni a nagyvállalati oldalra?
Product management
Milyen tipikus kihívásokkal és nehézségekkel kell szembenéznie egy termékmenedzsernek a korai szakaszban, és hogyan kezeli ezeket? Milyen kihívások lehetnek egy új piacon való terjeszkedésnél az illeszkedés szempontjából?
Fundraising Playbook – Startup Hungary
Milyen szerepet játszik a Startup Hungary a magyar startup ökoszisztémában? Miért nem érdemes a magyar startupoknak kizárólag a helyi piaci realitásokhoz igazodniuk? Mikor érdemes egy startupnak pénzt bevonnia?
Finanszírozás, exit, cégérték – Peták
Milyen tényezők befolyásolják a külső tőke bevonásának hatékonyságát egy vállalkozás számára? Melyik finanszírozási forma a legmegfelelőbb egy gyorsan növekvő vállalkozás számára? Milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni egy befektető kiválasztásakor?
Skálázhatóság, növekedés – Petya
Hogyan befolyásolja az árukészlet gyorsasága egy cég profitját? Miért fontos a fedezet ismerete egy cég működésében? Milyen angol kifejezés fejezi ki a csökkenő megtérülést?