TUDÁSTÁR

Nemzetközi piacra lépés
Milyen pénzügyi, operatív és kulturális kihívásokkal szembesültünk a nemzetközi piacra lépés során, és milyen megoldásokat találtunk ezekre a kihívásokra? Hogyan választottuk ki, hogy melyik országba próbáljunk terjeszkedni?
A világ a piacon – hogyan terjesszük ki egy marketplace működését nemzetközi színtérre?
Miben más egy marketplace mint egy webshop? Hogyan lehet jól marketplace típusú céget felépíteni, mire kell figyelni? Mi változott az elmúlt évek során a nemzetközi piacra lépés nyerő stratégiájában, mivel lehet most sikeressé válni?
Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Ötlettől termékig – Validálás
Mi a validáció lényege startupok esetében? Hogyan validáljunk egy startup ötletet? Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Starting up – Ötlettől termékig – Innováció
Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból? Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt? Mi gátolja a startupok innovációs képességét?
Starting up – Csapat és szervezet – Fizetés, bónusz, motiváció
Hogyan motiválhatók a sales munkatársak egy startupban? Milyen tényezők határozzák meg a sales munkatársak motivációját? Miért fontos a sikerek megünneplése egy sales csapat esetében?
Starting up – Csapat és szervezet – Hiring and Firing
Kiket érdemes felvenni egy startupba?  Kiket érdemes bevonni a döntéshozatalba? Mi a teendő, ha kiderül, hogy egy felvett munkatárs mégsem válik be?
Starting up – Csapat és szervezet – Kérdések
Érdemes-e publikussá tenni a fizetéseket növekvő cégeknél? Kontrollra vagy a bizalomra érdemes-e inkább építeni a szervezetet? Miért fontos a nyílt kommunikáció a cégeken belül?
Starting up – Sales & Marketing – Kérdések
Hogyan csökkenthető a bizalmatlanság? Hogyan bizonyítható a hozzáadott érték? Hogyan lehet stratégiai beszállítóvá válni?
Starting up – Sales & Marketing – Sales és bevétel
Hogyan lehet legyőzni a nagyvállalatok új szállítókkal szembeni bizalmatlanságát? Milyen módszerekkel építhető ki tartós bizalom egy B2B partnerrel? Mit tehet egy vállalkozás azért, hogy bekerüljön egy nagyvállalat beszállítói közé?
Nincs több bejegyzés.