TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Tudatos partnerválasztás
Milyen módszert alkalmaznak a startupok az ideális partner kiválasztására a nemzetközi piacokon? Melyek azok a kulcsfontosságú szempontok, amelyeket figyelembe vesznek a potenciális partnerek értékelésekor?
Starting up – Vezetők és alapítók – Energia és hit
Milyen nehézségekkel kell szembenézniük az első években? Hogyan lehet átsegíteni ezeken a nehézségeken a csapatot? Milyen terheket kell a vezetőnek elviselnie egy startup élén?
Starting up – Vezetők és alapítók – Társalapítók
Miért alakulnak ki konfliktusok az alapítók között? Milyen problémákat okozhatnak ezek a konfliktusok? Hogyan lehet a konfliktusokat a startup javára fordítani?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Starting up – Csapat és szervezet – Bizalom
Hogyan lehet felkészíteni egy céget a gyakori változásokra? Miért félünk a változástól? Hogyan lehet sikeresen végrehajtani egy nagy szervezeti változást?
Starting up – Csapat és szervezet – Teljesítmény kényszer
Miért olyan megterhelő a startupok vezetése? Hogyan élik meg a startup vezetői ezt a helyzetet? Hogyan lehet reális célokat kitűzni egy startupban?
Starting up – Csapat és szervezet – Hiring and Firing
Kiket érdemes felvenni egy startupba?  Kiket érdemes bevonni a döntéshozatalba? Mi a teendő, ha kiderül, hogy egy felvett munkatárs mégsem válik be?
Nincs több bejegyzés.