TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Tudatos partnerválasztás
Milyen módszert alkalmaznak a startupok az ideális partner kiválasztására a nemzetközi piacokon? Melyek azok a kulcsfontosságú szempontok, amelyeket figyelembe vesznek a potenciális partnerek értékelésekor?
Starting up – Vezetők és alapítók – Energia és hit
Milyen nehézségekkel kell szembenézniük az első években? Hogyan lehet átsegíteni ezeken a nehézségeken a csapatot? Milyen terheket kell a vezetőnek elviselnie egy startup élén?
Starting up – Vezetők és alapítók – Társalapítók
Miért alakulnak ki konfliktusok az alapítók között? Milyen problémákat okozhatnak ezek a konfliktusok? Hogyan lehet a konfliktusokat a startup javára fordítani?
Starting up – Ötlettől termékig – A nagy kép
Milyen finanszírozási lehetősége van egy startupnak? Hogyan befolyásolja a finanszírozás a irányítást? Hogyan kombinálható a finanszírozás függetlenség megőrzésével?
Starting up – Ötlettől termékig – Bevezető
Hogyan lett Petya sikeres vállalkozó? Hogyan épül fel a Starting Up! tanfolyam? Hogyan segít ez most már startupokat?
Starting up – Csapat és szervezet – Csapatjáték
Miért fontos a stratégiai irányra való fókuszálás egy startup számára? Miért nehéz a stratégiai irányra fókuszálni? Mit tehet egy startup vezetése, hogy stratégiai irányukra fókuszáljanak?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Nincs több bejegyzés.