TUDÁSTÁR

Starting up – Ötlettől termékig – Kérdések
Miért nehéz tech startupot vezetni? Miért kell radikális döntéseket hozni? Miért nem működik a kivárás?
Starting up – Ötlettől termékig – Validálás
Mi a validáció lényege startupok esetében? Hogyan validáljunk egy startup ötletet? Miért fontos minél korábbi stádiumban validálni egy ötletet?
Starting up – Ötlettől termékig – Innováció
Miért van szükségük a startupoknak hibázni és tanulni a hibákból? Hogyan építhetnek a startupok olyan kultúrát, amely támogatja az innovációt? Mi gátolja a startupok innovációs képességét?
Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk? Mi az az "unfair advantage" és miért fontos? Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Starting up – Sales & Marketing – Sales és bevétel
Hogyan lehet legyőzni a nagyvállalatok új szállítókkal szembeni bizalmatlanságát? Milyen módszerekkel építhető ki tartós bizalom egy B2B partnerrel? Mit tehet egy vállalkozás azért, hogy bekerüljön egy nagyvállalat beszállítói közé?
Starting up – Sales & Marketing – Vitamin VS. gyógyszer
Miért előnyös egy cégnek az előfizetéses üzleti modell? Milyen hátrányai és kihívásai vannak az előfizetéses modellnek? Milyen feltételek szükségesek az előfizetéses modell sikeres alkalmazásához?
Starting up – Sales & Marketing – Bevezetés
Sales vagy marketing: egy cég számára melyik a fontosabb? Mi a marketing és hogyan működik? Mi a sales és mik a sales hatékonyság kulcsfontosságú tényezői?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
Starting up – Az ügyfél – Bevezető
Hogyan bánjunk az ügyfelek által okozott nehézségekkel? B2B vagy B2C üzleti modellt válasszunk?  Hogyan alakítsunk ki jó ügyfélélményt és ügyfélmegtartást?
Nincs több bejegyzés.