TUDÁSTÁR

Starting up – Ötlettől termékig – Product Market Fit
Hogyan találják meg a startupok a product-market fitet? Mi változik meg egy startupban a product-market fit megtalálása után? Milyen kihívásokkal szembesülnek a startupok a skálázás során?
Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk? Mi az az "unfair advantage" és miért fontos? Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Starting up – Csapat és szervezet – Kérdések
Érdemes-e publikussá tenni a fizetéseket növekvő cégeknél? Kontrollra vagy a bizalomra érdemes-e inkább építeni a szervezetet? Miért fontos a nyílt kommunikáció a cégeken belül?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Starting up – Vezetők és alapítók – Bevezető
Mi a vezető szerepe egy cég sikerében? Hogyan függ össze a vezető és az alapítók szerepe? Hogyan lehet a tanulásból a legtöbbet kihozni?
Starting up – Vezetők és alapítók – A tanulás ára
Hogyan lehet valakiből vezető? Miért fontos a vezető személyes fejlődése egy cég sikerességéhez? Mennyi idő kell egy startupnak, hogy mélyen megértse a piacát?
Starting up – Vezetők és alapítók – A vezető szerepe
Mik a vezető legfőbb feladatai egy startupban? Milyen készségekre és képességekre van szüksége egy startup vezetőnek? Hogyan lehet tanulni a hibákból?
Starting up – Sales & Marketing – Sales és bevétel
Hogyan lehet legyőzni a nagyvállalatok új szállítókkal szembeni bizalmatlanságát? Milyen módszerekkel építhető ki tartós bizalom egy B2B partnerrel? Mit tehet egy vállalkozás azért, hogy bekerüljön egy nagyvállalat beszállítói közé?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
Starting up – Az ügyfél – Bevezető
Hogyan bánjunk az ügyfelek által okozott nehézségekkel? B2B vagy B2C üzleti modellt válasszunk?  Hogyan alakítsunk ki jó ügyfélélményt és ügyfélmegtartást?
Nincs több bejegyzés.