TUDÁSTÁR

Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk? Mi az az "unfair advantage" és miért fontos? Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Starting up – Fejlesztés – A félelem
Mi befolyásolja egy szoftverfejlesztő cég sikerességét? Milyen tényezők határozzák meg egy programozó hatékonyságát és értékteremtését? Hogyan lehet növelni egy szoftverfejlesztő cég hatékonyságát?
Starting up – Fejlesztés – Üzlet és fejlesztés
Miért fontos az üzleti és fejlesztői oldal együttműködése? Hogyan lehet összehangolni az üzleti és technológiai szempontokat? Hogyan biztosítható a fejlesztőcsapat zavartalan és hatékony munkája?
Starting up – Fejlesztés – Agile VS. Waterfall
Miként lehet optimalizálni egy fejlesztőcsapat produktivitását? Hogyan lehet a csapat munkáját a kívánt irányba terelni? Miért nem elegendő a fejlesztőcsapat sebessége?
Starting up – Fejlesztés – Ami nem működik
Milyen modell nem működik a startupoknál? Mi a kulcsa a startupok hatékonyságának? Mi okozza a legnagyobb veszteséget a startup fejlesztésben?
Starting up – Sales & Marketing – Kérdések
Hogyan csökkenthető a bizalmatlanság? Hogyan bizonyítható a hozzáadott érték? Hogyan lehet stratégiai beszállítóvá válni?
Starting up – Sales & Marketing – Sales és bevétel
Hogyan lehet legyőzni a nagyvállalatok új szállítókkal szembeni bizalmatlanságát? Milyen módszerekkel építhető ki tartós bizalom egy B2B partnerrel? Mit tehet egy vállalkozás azért, hogy bekerüljön egy nagyvállalat beszállítói közé?
Starting up – Az ügyfél – B2B, B2C
Mi a különbség a B2C és B2B modell között? Melyik modell ígér magasabb bevételt és nyereséget? Hogyan lehet a két modellt optimálisan kombinálni?
Starting up – Az ügyfél – Bevezető
Hogyan bánjunk az ügyfelek által okozott nehézségekkel? B2B vagy B2C üzleti modellt válasszunk?  Hogyan alakítsunk ki jó ügyfélélményt és ügyfélmegtartást?
Nincs több bejegyzés.