TUDÁSTÁR

Az ügyfélküzpontú megközelítés áttörése a közigazgatásban
Milyen előnyökkel jár a szervizdizájn alkalmazása a közigazgatásban? Milyen kihívásokkal kell szembenézniük a közigazgatási szerveknek a szervizdizájn bevezetésekor?
Ügyfélorientált szolgáltatásfejlesztés
Milyen előnyöket nyújt a szervizdizájn a vállalatok számára az ügyfelek igényeinek kezelésében? Hogyan segíti elő a szervizdizájn a különböző vállalati részlegek közötti együttműködést és kommunikációt?
Tapasztalatok a service design területén
Milyen célja van a szervizdizájnnak a modern üzleti környezetben? Hogyan segíthet a szervizdizájn a nagyvállalatok és kis cégek ügyfélélményének javításában?
Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Beszélgetés startupokról, befektetésekről, bukásokról, exitekről
Hogyan került Peták a startup alapítók, majd a befektetők világába? Milyen nehézségekkel szembesült az egyes vállalkozások építésekor? Mit tanácsolna valakinek, aki most indul a vállalkozói pályán?
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
Hogyan építette fel Andi az iLab-et, a CEU startup inkubátorát, majd az STRT Launchpad-et, az STRT startup inkubátorát? Milyen módon tudja meggyorsítani egy inkubátor egy startup növekedését?
Mi az a service design és miért hasznos az ügyfélközpontúság fejlesztésére?
Mi a service design és miért nőtt meg a jelentősége a digitális korban? Hogyan tudják használni a service design eszköztárát a startupok? Mivel jár egy service design projekt a megbízó oldaláról és miért lehet hasznos?
[Startup Hungary] First Monday: Az Axoflow-sztori
Hogyan fejlődött a Balabit startupból sikeres vállalkozássá? Milyen tényezők hatására keresett kockázati finanszírozást a Balabit? Miben változott egy startup indítása a 20 évvel ezelőtti helyzethez képest?
Recept: Hogyan építs fel a cégedből két év alatt egy tízmillió dolláros exitet
Van-e olyan, hogy túl korán van az exit? Egy exit folyamat során hogyan tud segíteni a befektető? Milyen érzés egy exitelt cégből átülni a nagyvállalati oldalra?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
Nincs több bejegyzés.