TUDÁSTÁR

Sikeres B2B go-to-market stratégia a nemzetközi piacon
Milyen módszert alkalmaz a vállalat a nemzetközi piaci bevezetés kockázatának csökkentésére? Hogyan segít a vállalat stratégiája abban, hogy egyenrangú partneri viszony alakuljon ki a terjeszkedés során?
Startupok bölcsője – inkubátorok építése Magyarországon
Hogyan építette fel Andi az iLab-et, a CEU startup inkubátorát, majd az STRT Launchpad-et, az STRT startup inkubátorát? Milyen módon tudja meggyorsítani egy inkubátor egy startup növekedését?
Product demók, amelyek eladnak (B2B sales) – együttműködésben a Startup Hungary-vel
Miért fontos, hogy a demó vásárlóközpontú legyen és ne a termékünk funkcióira összpontosítson? Mi a jó demó 3 fő kulcselem? Hogyan épül fel egy inspiráló, figyelemfelkeltő demó?
B2B sales – Ügyfelek megnyerése találkozók és előadások során
Milyen módon használja az Infoscout a mobiltechnológiát? Hogyan sikerült növelni az Infoscout éves foglalásainak számát? Milyen kihívásokkal szembesült az Infoscout a mobiltechnológia használata során?
Kilövés tanfolyam – Működés – Cégalapítás, cégformák
Mi az offshore cég előnye és hátránya? Melyik a legmegfelelőbb cégforma egy induló startup számára? Érdemes-e külföldi leányvállalatot alapítani egy növekvő cégnek?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Befektetők
Milyen tőkebevonási formák vannak? Melyek az egyes tőkebevonási formák előnyei és hátrányai? Hogyan válasszam ki a számomra legmegfelelőbb tőkebevonási formát?
Kilövés tanfolyam – Rákészülés – Vállalkozások fajtái
Te vagy a cég vagy építed? Kényszervállalkozó vagy, egyéni vállalkozó, családi cég vagy startupot építesz? Makacs vagy és kész csapatot építeni a siker érdekében?
Kilövés tanfolyam – Befektetés – Befektetők – Kérdések
Miért buknak sokan a sikeres Kickstarter kampány után? Mire figyeljenek oda a Kickstarter kampányt tervezők? Hogyan lehet sikeresen alkalmazni a Kickstarter modellt?
Starting up – Ötlettől termékig – Unfair Advantage
Mi szükséges egy sikeres vállalkozáshoz azon kívül, hogy van egy jó ötletünk? Mi az az "unfair advantage" és miért fontos? Hogyan tudunk tudatosan építkezni egy cég sikerére?
Starting up – Csapat és szervezet – A homárok növekedése
Milyen problémákat okozhat a változtatások elmaradása? Hogyan jelezheti egy cég, hogy változásra van szükség? Mitől függ egy cég változtatásának sikere?
Nincs több bejegyzés.